Problemen met inloggen

Heeft u problemen met inloggen, bekijk dan eerst onderstaande aandachtspunten.

Aandachtspunten

1. Controleer of deze website begint met https://

2. Zorg dat uw cache geleegd is. Volg de instructie voor het legen van uw cache.

3. De website van ICS ondersteunt de browsers Internet Explorer 8 en 9, Firefox 3 en 4, Safari 5 voor Apple/Mac en de meest recente versie van Google Chrome. Andere browsers worden niet ondersteund door deze website en kunnen daarom problemen opleveren wanneer u probeert in te loggen op www.mijn-icsbusiness.nl/icsbusiness/login.

4. Wilt u weten welke browser u nu gebruikt ga dan naar www.browserchecker.nl.

5. Controleer of u de juiste inlognaam en wachtwoord gebruikt. Deze mogen alleen bestaan uit een combinatie van cijfers en letters. Andere leestekens worden niet herkend. Een inlognaam zoals: j_jansen, j.jansen, j,jansen, j&jansen etc. wordt niet geaccepteerd. Let op: uw wachtwoord is hoofdlettergevoelig.

6. Indien u problemen heeft bij het inloggen, zonder dat er een foutmelding verschijnt op het scherm, gebruikt u dan de toetsencombinatie CTRL + F5. Zo zorgt u ervoor dat de pagina opnieuw geladen wordt met de laatste instellingen. U kunt daarna opnieuw proberen om in te loggen.